پشتیبانی فروش

از گن لاغری در هنگام ورزش می‌توان استفاده کرد؟

ورزش منظم ، یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای سلامتی و افزایش طول عمر خود انجام دهید زیرا ورزش به شما در سالم نگه داشتن سیستم قلبی عروقی کمک زیادی کرده و همچنین باعث شادی و تناسب اندام شما خواهد شد. ورزش منظم تاثیرات مفیدی برای بدن شما دارد که می تواند عملکرد سیستم اسکلتی عضلانی، سیستم قلبی عروقی، سیستم تنفسی، سوخت و ساز و حتی عملکرد مغزی شما را بهبود می‌بخشد.

در دنیای امروز، اضافه وزن و چاقی به یک معضل جهانی تبدیل شده است. زندگی به روش مدرن و کاهش فعالیت‌های بدنی باعث شده است که چاقی در سراسر جهان به طور پیوسته افزایش یافته و طیف گسترده‌تری از مردم و حتی کودکان درگیر مشکلات ناشی از چاقی گردند.

بسیاری از افراد برای رسیدن به اندامی متناسب و خوش فرم‌، روش‌های اصولی را فراموش می‌کنند و به دنبال راه‌های میانبر و سریع‌ می‌گردند و قصد دارند با استفاده از گن لاغری در هنگام تمرینات ورزشی، چربی‌های ناحیه شکم را آب نمایند. 

گن‌های لاغری از قرن‌ها پیش برای تناسب اندام و خوش فرم شدن طرفداران زیادی داشته‌اند. گن‌های ساعت شنی یکی از محبوب‌ترین نوع گن‌های لاغری می‌باشد، زیرا با توجه به خصوصیات خاصی که دارند و فرم طراحی آن‌ها می‌توانند موجب چربی سوزی در ناحیه شکم و پهلو شوند تا بتوانید با استفاده از آن‌ها اندامی زیباتر داشته باشید.

اگر به دنبال کاهش وزن بوده باشید احتمالاً با گزینه‌ی استفاده از شکم بند‌های لاغری نیز مواجه شده‌اید. این کمربندها به صورتی طراحی شده‌اند تا عضلات شکم را وادار به انقباض کنند. این اتفاق، عضلات شکم را به کار می‌گیرد و به مرور زمان کمک خواهد کرد تا عضلات شکم سفت و قوی شوند. البته این موضوع را باید در نظر داشت که استفاده از شکم بند‌های لاغری به تنهایی معجزه نمی‌کند و حتماً باید با ورزش همراه باشد تا به نتیجه‌ی دلخواه خود برسید. در صورت انجام ورزش مناسب همراه با استفاده از کمربند لاغری می‌توانید چند سایز کم کنید. در غیر این صورت و تنها استفاده از شکم بند‌های لاغری نتیجه چندانی نخواهد داشت.

آیا استفاده از گن‌های لاغری در هنگام ورزش مفید است؟

به طور کلی استفاده از گن‌های لاغری در هنگام ورزش تاثیری روی سفت شدن عضلات شکم و شکل گرفتن آن نخواهد داشت و تنها به صورت ظاهری فرد را لاغر‌تر از قبل نشان خواهد داد.

توصیه‌های هنگام ورزش همراه با گن لاغری

استفاده از مایعات

هنگام ورزش مقدار زیادی عرق می‌کنید، بنابراین بدن شما به آب نیاز دارد تا ماهیچه‌ها را قوی نگه دارد. نوشیدن آب در روزهایی که ورزش می‌کنید را فراموش نکنید. هنگام ورزش بهتر است حواستان به از دست رفتن آب بدن باشد. این نوع گن باعث افزایش تعریق و درنتیجه کاهش آب بدن می‌شود درصورتی‌که هدف از کاهش وزن کاهش چربی‌ها است.

در زمان استفاده از گن لاغری نباید احساس تنگی نفس داشته باشید.

در زمان استفاده از گن نباید احساس بازگشت اسید معده داشته باشید.

استفاده از گن با سایز نامناسب باعث بر هم خوردن تناسب‌اندام می‌گردد.

استفاده از گن با سایز کوچک باعث ایجاد چین‌وچروک روی پوست و ایجاد سایر ضایعات پوستی می‌شود.

رژیم غذایی مناسب

یکی از کارهایی که برای به دست آوردن نتیجه بهتر باید انجام دهید این است که غذای خود را به وعده‌های کوچک و میان وعده‌ها تقسیم کنید وهمچنین از مصرف قندهای ساده و غذاهای فست فودی اجتناب کنید. مصرف پروتئین بعداز ورزش سودمندی زیادی دارد اما مصرف مقادیر زیاد آن به ویژه بعد از هروعده غذایی، نه تنها کمک کننده نیست بلکه از طریق اوره دفع شده و جذب عضلات نمی شود .

استراحت کافی

استراحت کافی به بدن شما کمک می‌کند تا بدن شما عضله بسازد و به شما انرژی لازم را بدهد تا احساس خستگی نداشته باشید.ثابت شده که خواب کافی نیز می‌تواند به کاهش وزن و آب کردن چربی کمک کند. بی‌خوابی باعث می‌شود افراد، میان وعده بیشتری بخورند. هرچه بیشتر غذا بخورید، کمتر به ورزش کردن رغبت پیدا می‌کنید. ۳۰ دقیقه قبل از خواب به ذهن خود آرامش دهید. از هرگونه وسیله الکتریکی و صفحه نمایش از جمله گوشی همراه دوری کنید. 

پایداری در تمرینات 

سعی کنید هر روز تمرینات خود را انجام دهید. پایداری در انجام تمرینات باعث می‌شود شما زودتر و بهتر به نتیجه برسید.

نکات ضروری استفاده از شکم بند

در هنگام خواب از شکم بند لاغری استفاده نکنید، چرا که استفاده از شکم بند در هنگام خواب ممکن است باعث بروز مشکلات تنفسی در شما شده و زندگی شما را به مخاطره بیاندازد؛ از این رو حتما در هنگام خواب گن و شکم بنده

در هنگام ورزش از گن لاغری استفاده نکنید: با توجه به نکاتی که در بالا درباره استفاده از شکم بند هنگام ورزش بیان کردیم، توصیه می کنیم  خود را از بستن شکم بند هنگام ورزش و گن های لاغری هنگام ورزش رها کنید.

در این باره بیشتر بخوانید
هیچ داده ای یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *