پشتیبانی فروش

مزایا و معایب گن ساعت شنی

بسیاری از بانوان بر این باورند که با گن لاغری می‌توانند کاهش وزن و کاهش سایز دائمی داشته باشند. آیا گن لاغری می‌توانند لاغر کننده باشند؟

گن‌ لاغری موجب کاهش وزن موقتی می‌شوند. برخی افراد بر این باورند که با پوشیدن گن‌های لاغری می توانند کاهش وزن چشمگیری داشته باشند. 

امروزه بسیاری از بانوان به استفاده از گن های لاغری تمایل پیدا کرده‌اند زیرا گن ها بدنشان را خوش فرم تر و زیباتر نشان می دهد. گن های لاغری با افزایش جریان خون و گرما، چربی‌های شکم و پهلو را محو می‌کنند اما بعد از باز کردن گن بدن شما به حالت اولیه بازمی‌گردد. بعضی از شرکت های تولید کننده  ادعا می کنند که استفاده از محصولاتشان باعث سفت شدن عضلات شکم و پهلو می‌شود.

گن‌های لاغری موجب باریک‌تر شدن کمر می‌شود و تاثیر لحظه‌ای بر استایل شما دارد.بستن گن‌های لاغری موجب می‌شود تا شما به شکل ظاهری تان علاقه مند شوید و برای لاغر تلاش کنید.

مهم ترین فاکتوری که موجب  کاهش وزن و لاغری می‌شود کنترل میزان کالری وارد شده به بدن و میزان کالری است که توسط بدن سوزانده می شود. استفاده از گن لاغری در کنار ورزش سبب افزایش کالری سوزی می شود.همچنین عرق کردن به همراه ورزش باعث می شود تا بدن شما چربی سوزی بیشتری داشته باشد.

مزایای گن لاغری 

کاهش سایزبا گن لاغری ساعت شنی

به محض استفاده از این گن ها استایل شما ۱ یا ۲ سایز تغییر می‌کند. اگر روزانه ۸ تا ۱۲ ساعت از گن ساعت شنی استفاده کنید، شاهده خوش فرم شدن بدنتان بعد از چندماه خواهید بود.

افزایش اعتماد به نفس:

هنگام استفاده از این گن‌ها اندام خوش فرم‌تری خواهید داشت. استفاده از این گن‌ها موجب می‌شود تا به مرور زمان کمتر غذا بخورید و برای رسیدن به سایز دلخواهتان تلاش کنید.

تصحیح عادت های غلط فیزیکی:

این گن‌ها به صاف ایستادن و درست راه رفتن شما کمک می‌کنند و به طرز عجیبی شکل غلطی که به ستون فقرات خود دادیم  را به مرور زمان اصلاح می‌کنند.

جلوگیری از افتادگی پوست:

هنگام رژیم لاغری،زایمان یا باشگاه پوست بدن شروع به افتادگی می‌کند و استفاده از گن بهترین راه حل برای این مشکل‌ها است. 

بهبود مسائل ستون فقرات با گن لاغری

نشستن های طولانی مدت و فرم نامناسب در طی روز ، باعث ایجاد مشکلات کمردرد، گردن درد و گاهی آسیب به ستون فقرات می‌شود . گن های لاغری ساعت شنی به دلیل وجود فنر های بلند موجب اصلاح فرم نشستن و آسیب به ستون فقرات را کاهش می‌دهد.

چربی سوزی با گن لاغری

گن‌های لاغری عملکردشان سطحی است و تاثیر آن‌ها موقت است. به طور کلی، شما هر لایه ضخیمی غیر از شکم بند لاغری را هم بپوشید، عرق می کنید. هنگام ورزش با گن‌های لاغری اندکی از وزن شما کاسته می شود اما این کاهش وزن به معنی چربی سوزی نیست.

معایب گن لاغری 

امکان ایجاد مشکل ریوی:

گن‌ها به شکم و بدن فشار زیادی وارد میکنن که ممکن است  در اکسیژن رسانی اختلال ایجاد کنند و در نتیجه به ریه‌های شما آسیب وارد کنند. برای دوری از این احتمالات سعی کنید سایز گن مد نظر را به درستی انتخاب کنید.

امکان ایجاد مشکل قلبی و فشار خون:

به همان دلیل فشار زیاد و درست پمپاژ نشدن خون و جریان طبیعی خون امکان آسیب وجود دارد. حتی الامکان 8 تا 12 ساعت از گن‌های لاغری استفاده کنید.

سخت شدن هضم غذا:

به دلیل  سفت بودن گن‌ها، فشار زیادی به دستگاه گوارش وارد می‌شود و احتمالا رفلاکس معده اتفاق می افتد. زمانی که معده درد و رفلاکس را احساس کردید سریعا گن را باز کنید و برای استفاده مجدد با پزشک خود مشورت کنید.

عفونت پوستی:

به دلیل استفاده طولانی مدت از گن‌ها و عرق  کردن زیاد، احتمال عفونت و تولید قارچ های پوستی وجود دارد. اگر از گن هنگام ورزش کردن استفاده می‌کنید بعد از تمرین، گن خود را بشویید.

خستگی و کلافگی:

شایع ترین مورد که همین خسته شدن بدن از فشار گن لاغری است،زمانی که احساس کلافگی کردید گن را باز کنید و بعد از چند ساعت مجدد ببندید.

در این باره بیشتر بخوانید
هیچ داده ای یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *