پشتیبانی فروش

گن ساعت شنی آنچری بر روی لاغری تاثیر دارد؟

شاید شما هم مثل بیشتر خانم ها از دیدن چربی های اضافه بدنتان کلافه و عصبی هستید به خصوص وقتی قرار است به یک مهمانی بروید. در این شرایط عصبی‌تر می‌شوید و حاضرید هر کاری بکنید تا اندامتان جمع و جور شود، باید بگوییم هیچوقت برای تناسب اندام دیر نیست و افراد زیادی در سرتاسر دنیا در سن‌های مختلف، با اراده خود توانسته‌اند به تناسب اندام و بدن ایده‌‌آل خود برسند.

گن های قزن دار جلیقه ای یا تاپی انچری با بند نازک یکی دیگر از محصولات لاغری پر فروشی است که مورد استقبال خیلی از خانم‌های خوش‌پوش قرار گرفته است. گن لاغری لاتکس قزن دار جهت لاغری و چربی سوزی شکم ، پهلو ، پشت و زیر سینه گزینه بسیار مناسبی بوده و باعث چربی سوزی در تمامی این قسمت‌ها می‌شود.

گن‌های لاغری ساعت شنی یکی از بهترین نمونه‌های برند انچری هستند که استفاده از این گن برای بعد از زایمان و بعد از عمل‌های زیبایی تخلیه چربی های اضافی مانند لیپوساکشن ، اسلیو و  لیپوماتیک بسیار مناسب است زیرا چربی‌های ناحیه شکم ، پهلو ، کمر ، پشت و زیر بغل را جمع می‌کند و فرمی مناسب به اندام شما می‌دهد. این گن‌ها فرم بسیار زیبایی به بدن می دهند. فنر موجود در این گن‌ها موجب شده تا از له شدگی جلوگیری کند. این نکته را در نظر بگیرید که گن‌های لاغری را به عنوان کمکی برای تناسب اندام بدانید و حتما برای رسیدن به اندامی زیبا‌تر بهتر است از ورزش و رژیم غذایی استفاده کنید، چرا که شما لیاقت تناسب اندام را دارید.

سایز گن

سایز گنسایز گن به سانت(cm)اندازه دور ناف(cm)
S (اسمال)6672-79
M (مدیوم)6880-89
L (لارج)7590-99
XL(ایکس لارج)80100-110
2XL85110-119
3XL90120-125

با توجه به جدول بالا، اندازه‌ی دور گن با سایز s (اسمال) برابر ۶۶ سانت بوده و مناسب افرادی است که دور ناف آنها ۷۲ الی ۷۹ سانت می باشد اندازه ی دور گن با سایز m (مدیوم) برابر ۶۸ سانت بوده و مناسب افرادی است که دور ناف آنها ۸۰ الی ۸۹ سانت می‌باشد. اندازه‌ی دور گن با سایز L (لارج) برابر ۷۵ سانت است و مناسب افرادی می‌باشد که دور ناف آنها ۹۰ الی ۹۹ سانت است. اندازه‌ی دور گن با سایز xL (ایکس لارج) برابر ۸۰ سانت بوده و مناسب افرادی که دور ناف آنها ۱۰۰ الی ۱۱۰سانت می باشد. اندازه ی دور گن با سایز۲XL برابر ۸۵سانت است و مناسب افرادی است که دور ناف آنها ۱۱۰ الی ۱۱۹ سانت می باشد؛ همچنین اندازه ی دور گن با سایز ۳XL نیز برابر ۹۰سانت بوده و مناسب افرادی که دور ناف آنها ۱۲۰ الی ۱۲۵ سانت می‌باشد.

گن‌های تاپی بند دار ساعت شنی از الیاف لاتکس طبیعی ساخته شده و برای ورزش کردن ، پیاده روی و انجام کارهای روزمره مناسب می‌باشند. گن ساعت شنی انچری دارای 3 ردیف هوک می باشد تا تنظیم سایز برای شما راحت باشد؛ البته در نظر داشته باشید که از گن‌های لاغری در زمان ورزش استفاده نکنید، چرا که طبق تحقیقات صورت گرفته این کار برای بدن و جریان خون مشکل ایجاد کرده و عملی اشتباه است، از گن‌‌های لاغری آنچری می‌توانید در مجالس و مکان‌هایی که می‌خواهید خوش اندام‌تر دیده شوید استفاده کنید.

جنس و کارایی گن ساعت شنی آنچری چیست؟

لایه میانی و بیرونی این محصول ۱۰۰% لاتکس است و لایه درونی گن که با بدن شما در تماس است ساخته شده از پنبه ۹۶% که به پوست شما هیچ آسیبی نمی‌رساند و بسیار راحت و لطیف است تا از پوشیدن آن در کنار تناسب اندام، نهایت راحتی را احساس کنید.

همچنین این گن‌ها از الیاف فشرده کتان و اسپاندکس تشکیل شده است. به محض بستن گن یک تا دو سایز کم می‌کنید و حداقل طی شش ماه سه سایز کاهش خواهید داشت، البته که این آمار برای هر فرد ممکن است متغیر باشد و بستگی به سبک زندگی و رعایت رژیم شما نیز بستگی خواهد داشت، ولی می‌تواند می‌تواند با اصلاح سبک زندگی شما، به تناسب اندام شما کمک کند. این محصول کیفیت فوق‌العاده بالایی داشته و پس از استفاده از این محصول احساس رضایت خواهید داشت. گن‌های آنچری به هیچ وجه باعث حساسیت پوستی نمی‌شوند. همچنین لایه داخلی گن‌های ساعت شنی کلمبایی آنچری مستقیما با پوست بدن در تماس است. این گن از جنس کتان است که هم ضد حساسیت بود وهم قابلیت عبور هوا از منافذ خود را دارا می‌باشد.

 شکل ظاهری گن لاغری آنچری به چه صورت است؟

ارتفاع گن در قسمت جلو 30 سانتی متر می باشد که ناحیه شکم را از جلو و کمر را از  پشت به صورت کامل پوشش می دهد. علاوه بر اینکه چربی شکم و پهلو شما را جمع می کند، کمر شما را محکم تر نگه می‌دارد تا سینه‌ها فرم بهتری بگیرند. این گن دارای ۹ ردیف فنر استیل فولادی با قابلیت انعطاف پذیری بالا است که به شکم و پهلوی شما فرم فوق العاده خوبی می‌دهد و در صورت استفاده درست، به هیچ وجه این فنرها، فرم و حالت اولیه خود را از دست نخواهد داد.

ویژگی های اصلی گن ساعت شنی آنچری کلمبیایی 

  • گن ساعت شنی آنچری کلمبیایی ساخته شده از لاتکس برای افزایش تعریق و چربی سوزی شکم، پهلو، پشت، زیر سینه
  • دارای سایز بندی متفاوت با توجه به اندام شما
  • دارای فنر‌های داخلی برای فرم دهی بهتر بدن
  • دارای 3 ردیف قزن و بند قابل تنظیم سایز

چگونه گن لاغری را بشوییم؟

گن لاغری را با‌ ترکیبی از آب سرد و الکل، به شکلی که قسمت داخل گن به خوبی شسته شود، بشویید. گن را به هیچ عنوان نچلانید و پس از اتمام شستن برای خشک شدن، می‌توانید برای خشک شدن گن لاغری پس از شستشو، آن را در فضای آزاد پهن کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که برای شستن گن به هیچ وجه از لباسشویی و همچنین برای خشک کردن گن از سشوار ، شوفاژ ، بخاری و اتو استفاده ننمایید.

خرید اینترنتی گن لاغری

در این روز‌ها که خرید اینترنتی توانسته نیازهای اکثر مردم را به بهترین نحو ممکن برآورده کند، فروشگاه اینترنتی تاپ استایل با هدف راحتی خرید برای شما همراهان محترم، خرید اینترنتی گن لاغری با کیفیت مناسب خدمت شما ارائه می‌دارد و برای انتخاب بهترین گزینه می‌توانید از مشاوران تخصصی تاپ استایل بهره ببرید، با تاپ استایل خوش اندام‌تر از همیشه دیده شوید.

هیچ داده ای یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *