پشتیبانی فروش

گن ساعت شنی چیست و چه مدل‌هایی دارد؟

تناسب اندام یکی از معیارهای جذابیت هر انسانی است که بسیار در اعتماد به نفس افراد تاثیرگذار می‌باشد، این روزه در کنار رژیم‌های غذایی و ورزش‌های متنوع و جذاب که پیشنهاد می‌شود حتما آن‌ها را در لایف استایل خود جا دهید.

این روزها پوشاک لاغری همچون گن و لگ‌های لاغری نیز به زیبایی اندام افراد کمک کرده و در کوتاه‌ترین زمان تناسب اندام را به کسانی که دنبال بدنی زیباتر هستند، هدیه می‌دهد. گن‌های ساعت شنی در واقع نوعی کرست هستند که در طول زمان تغییر کرده‌ اند. این گن‌ها برای اولین بار در دهه 1830 در اروپا و ایالات متحده مُد شدند.

در گذشته، این گن‌ها توسط اشراف سلطنتی انگلستان، فرانسه و آمریکا مورد استفاده قرار می‌گرفت چرا که یکی از نکات کاریزمای بیشتر رهبران بدن‌های ورزشی و زیبا می‌باشد. گن‌های ساعت شنی با بهترین متریال روز دنيا طراحی و تولید می‌شوند. این گن‌ها تبادلات سلولی و جريان گردش خون را افزایش می‌دهند و در نهایت تا حد قابل قبولی قادر هستند تا سلوليت‌های زير پوست را رفع و ناپدید کنند. 

گن ساعت شنی گرما را در ناحیه شکم افزایش داده و متابولیسم بدن را بالا می‌برد. عرق کردن هنگام استفاده از این گن‌ها دقیق و تنظیم شده است زیرا اگر تعادل بین هوای بیرون و پوست بدن برقرار نباشد منجر به آسیب می‌‍شود.

امروزه دغدغه اصلی مردم داشتن استایل خوب و هیکل خوش فرم است. به نظر شما بهترین روش برای رسیدن به این دو آیتم چیست؟ اسلیو اولین راهی که شما برای کاهش وزن و سایز انتخاب می‌کنید؟

 انتخاب جراحی برای داشتن هیکل خوب کمی غیر منطقی به نظر می‌ رسد. عوارض شدیدی پس از عمل وجود دارد که می‌تواند سلامت هر انسانی را به خطر بندازد. بهترین راه برای داشتن تناسب اندام ورزش و رعایت رژیم غذایی بوده اما سریع‌ترین راه نیست و نیاز دارد که شما حتما به اصول خود پایبند بوده و با نظم به رعایت این اصل‌ها از جمله رژیم غذایی و ورزش بپردازید.

سریع‌ترین راه برای رسیدن را شاید بتوان به گن‌های لاغری ربط داد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن باعث دیده شدن شما با تناسب اندام می‌شوند و با پخش چربی‌های پهلو و شکم بدن را خوش فرم‌تر از هر زمان دیگری نشان می‌دهند. پس اگر به دنبال کاهش سایز در زمان کوتاه هستید، پیشنهاد ما خرید گن ساعت شنی و استفاده منظم ولی به اندازه از این محصول است؛ چرا که استفاده بیش از حد از این محصولات باعث به خطر انداختن سلامتی شماست و طبق تحقیقات حداکثر 8 ساعت می‌توان از محصولات استفاده کرد. 

انواع گن‌های ساعت شنی 

گن‌ تاپی

 شکل ظاهری این گن‌ها مانند جلیقه است و قزن‌های این گن‌ها در قسمت جلو و روی شکم بسته می‌شوند.

گن‌ ۶ قزنه

 این گن‌ها دارای شش ردیف قزن هستند تا بتوانید با توجه به سایزتان آن را فیکس کنید. 

گن‌ چسبی

این گن‌ها فقط روی کمر را می‌پوشانند و توسط کش چسبی محکم می‌شوند.

ویژگی‌ گن ساعت شنی اصل چیست؟

گن‌های اصل دارای کارت گارانتی بوده که فروشگاه اینترنتی تاپ استایل تمامی محصولات خود را با گارانتی به مشتریان عزیز خود ارائه می‌دهد. همچنین گن‌های لاغری، قادر هستند چربی‌های کمر و کتف را از بین ببرند و دارای مدل‌های شش قزنه و سه لایه هستند. درون این گن‌ها الیافی نرم قرار دارد تا موجب بروز حساسیت نشده و در هنگام پوشیدن باعث حس آرامش شود. این نوع گن، همچنین دارای 9 فنر استیل منعطف است که از تا شدگی و فرم گرفتگی گن جلوگیری کند.

گن ساعت شنی چه جنسی دارد؟

داخل گن از یک نوع صمغ گیاهی بنام لاتکس تهیه می‌شود. لاتکس در لایه میانی گن قرار گرفته و فرم این نوع گن ساعت شنی به شکلی است که از جلوی بدن تا زیر سینه‌ و از پشت تا بالای باسن را می‌پوشاند.

مزایای گن‌های ساعت شنی 

  1. جلوگیری از پرخوری و کاهش وزن
  2. جلوگیری از افتادگی بدن در سن میانسالی
  3. فرم دهی بدن

نکات بسیار مهم برای خرید گن‌های ساعت شنی 

۱) گن مناسب با سایز خود را تهیه کنید و‌ ترجیحاً دکمه یا قزن ردیف اول را ببندید و در صورت نیاز تنگ‌ترش کنید؛ این نکته را در نظر داشته باشید تنگی زیاد گن‌ها باعث به خطر انداختن سلامتی شما خواهد شد.

۲) هنگام استفاده از گن ساعت شنی دچار نفس تنگی، رفلاکس معده و یا درد درناحیه‌ی کمر شدید، سریعاً گن را در بیاورید و برای استفاده مجدد حتما با پزشک مشورت کنید.

۳) هنگام ورزش یا نرمش بهتر است گن خود را باز کنید زیرا به شکم و پهلوی شما فشار وارد می‌شود.

سایزبندی گن‌های ساعت شنی 

مهمترین نکته‌ای که قبل از خرید اینترنتی گن لاغری باید به آن توجه کنید، این است که از سایز خود مطمئن شوید تا گن ساعت شنی مناسب خود را انتخاب کنید که بهترین بازدهی را برای بدن شما داشته باشد. برای این کار کافی است، اندازه دور ناف، اندازه گودی كمر( يک كف دست بالای ناف ) و قد و وزن ( حتی حدودی ) خود را بدانید و از جدول سایزبندی گن لاغری استفاده کنید تا با توجه به اندازه دور ناف خود به سایز مناسب گن ساعت شنی برسید.

در این باره بیشتر بخوانید
هیچ داده ای یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *