پشتیبانی فروش

گن لاغری چیست و چه کاربردهایی دارد؟

گن‌‌های لاغری، معجزه‌ای برای برای رسیدن به اندام دلخواه و خوش فرم در کوتاه‌ترین مدت است. گن‌های لاغری صرفا به منظور کاهش وزن استفاده نمی‌شوند اما به عنوان ابزاری موقت استایل مورد علاقه‌تان را به شما هدیه می‌دهند. در واقع، گن‌های لاغری چربی‌های اضافی و ناهمواری‌های ناحیه پهلو و شکم را جمع کرده و طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که حداقل اندام شما را یک تا دو سایز کوچک‌تر نشان می‌دهد. این گن‌ها گزینه‌ای مناسب و آسان برای رسیدن به اندامی خوش فرم در کوتاه‌ترین زمان ممکن محسوب می‌شوند.

چگونه گن لاغری مناسب خود را انتخاب کنیم؟

بسیاری از برندهای تولید کننده گن‌های لاغری و گن‌های ساعت شنی بر این باورند که استفاده مداوم از گن‌ لاغری موجب کاهش وزن شده، ولی باید بدانید که پوشیدن گن به تنهایی باعث کاهش وزن نمی‌شود وشما می‌توانید از گن‌های لاغری برای مهمانی‌ها و مجالسی که می‌خواهید در آن‌ها با اندام بهتری دیده شوید، استفاده کنید تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. اما مد نظر داشته باشید که استفاده‌ی بیش از 8 ساعت در روز می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری را در اندام شما به وجود بیاورد.

انواع گن لاغری

گن‌های لاغری در دو نوع قزن دار و زیپ دار تولید می‌شوند. امروزه گن‌های لاغری شکم و پهلو طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. این گن‌ها شبیه به لباس هستند و با یک دست کردن فرم بدنتان، زیبایی را به اندام شما برمی‌گردانند. گن‌های لاغری تاپی و گن‌های لاغری ساعت شنی نیز از بهترین نمونه های گن های لاغری هستند.

جنس گن‌های لاغری از چیست؟

یکی از مهمترین مواردی که برای خرید هر نوع پوشاک باید در نظر گرفت، جنس آن است. گن‌های لاغری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. گن‌های لاغری معمولا برای بسته شدن نیاز به فشار زیادی دارند و امکان پارگی آن‌ها وجود دارد پس حد الامکان سعی کنید جنس بادوام و باکیفیتی خریداری کنید زیرا گن‌های لاغری با کیفیت نه تنها پاره نمی شوند بلکه با توجه به جنس بادوام‌شان، می‌توانند مدت طولانی‌ای، برای شما قابل استفاده باشند.

سایزبندی گن لاغری به چه صورت است؟

هنگام انتخاب گن لاغری به سایز آن توجه کرده و سعی کنید سایز مناسب خود را انتخاب کنید. برخی از افراد بر این باورند که هر چه سایز گن لاغری کمتر باشد بهتر است زیرا بدن آنها را زیبا‌تر و با فرم مناسب‌تری نشان می‌دهد. اما برخی دیگر نیز گن‌های سایز بزرگ را می‌پسندند که آزاد بر تن‌ آن‌ها می‌ایستد و عملکرد مناسبی به عنوان گن لاغری ندارد، به این نکته توجه داشته باشید که سایز گن شما باید به اندازه بدنتان باشد.

گن لاغری سایز کوچک

در صورتی که گن لاغری شما خیلی تنگ باشد و کوچک‌تر از سایزی که باید انتخاب می‌کردید باشد؛ موجب ناراحتی و ایجاد مشکلاتی چون رفلکس ، معده درد و کاهش گردش خون می‌شود. حتی ممکن است در صورتی که برای انتخاب گن لاغری مناسب خود مشاوره درستی دریافت نکرده باشید و گن لاغری‌تان را در سایزی کوچک‌تر از سایز صحیح انتخاب کرده باشید، در تنفس روزمره هم مشکلات و سختی‌هایی را تجربه کنید، از این رو تاپ استایل با ارائه خدمات مختلف سعی دارد تا با کمک به شما باعث شود بهترین نوع گن را برای خودتان انتخاب کنید.

گن سایز بزرگ

گن لاغری در سایزی بزرگتر از سایز مناسب، نه تنها تاثیر مثبتی نخواهد داشت، بلکه بدن شما را بزرگتر از حالت معمول نشان می‌دهد.

ویژگی‌های گن خوب چیست؟

با دریافت مشاوره از طریق شماره‌های تماس تاپ استایل در صفحه‌ی تماس با ما می‌توانید از کیفیت گن انتخابی خود اطمینان حاصل کنید. گن لاغری جنس خوب با دارا بودن کشسانی بالا و مقاومت در برابر شستشو، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید بارها و بارها از آن استفاده کنید و هیچ نگرانی‌ای بابت از بین رفتن آن نداشته باشید.

چگونه گن لاغری را بشوییم؟

شستن لباس با شستن گن تفاوت‌های بسیاری دارد. مواردی را که شما باید در ادامه رعایت کنید و هنگام شستشوی گن لاغری به آن توجه داشته باشید:

  • هرگز گن لاغری را با ماشین لباسشویی نشویید.
  • شستشوی ماشینی به پارچه ها آسیب می رساند و باعث زنگ زدن قزن می شود.
  • از کیت های خشکشویی خانگی استفاده نکنید.
  • سعی کنید از حداقل مقدار آب، شوینده بسیار ملایم و پاک کننده ملایم استفاده کنید.

گن لاغری؛ چه مزایا و معایبی دارد؟

افراد چاق به دلیل افزایش وزن احساس خوبی نسبت به لباس های جذب و فانتزی ندارند و ترجیحا لباس های گشاد می‌پوشند تا اضافه وزن‌شان مخفی شود. اما امروزه با استفاده از معجزه گن‌های لاغری، افراد می‌توانند لباسی را که می‌خواهند بپوشند و همیشه استایل به روز خود را حفظ کنند.

پس از استفاده از گن‌های لاغری افراد علاقه شدیدی به استفاده از آنها پیدا می‌کنند؛ چرا که خود را در وزن ایده‌آل می‌بینند. به طور کلی گن‌های لاغری می‌توانند مشوقی برای کاهش وزن می‌باشد و دیدن خودتان در استایل ایده‌آل شما را به سمت این موضوع سوق داده و گاها دیده می‌شود افراد زیادی به همین علت به سمت ورزش‌ و رژیم از روی علاقه می‌روند.

یکی از مهم‌ترین مزایای گن‌های لاغری علی‌الخصوص گن لاغری ساعت‌شنی، غیر قابل رویت بودن آن است. به طوری که شما می‌توانید به طور کامل آن را در زیر لباس خود محو کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده بیش از حد از گن‌های لاغری منجر به بروز بیماری های روده و معده می‌شود. همچنین استفاده از گن‌های شکمی برای افرادی که ناراحتی‌ معده دارند بسیار آزار دهنده  است و ممکن است، باعث رفلاکس معده شود. از طرفی کسانی که از مشکلات روده ای مانند یبوست دارند به هیچ وقت نباید از گن های شکمی استفاده کنند.

هنگام ورزش به هیچ وجه از گن استفاده نکنید زیرا گردش خون کاهش خواهد یافت. کاهش خون‌رسانی موجب می شود، چربی سوزی به تعویق بیفتد و در نتیجه کاهش وزن زمان‌بر شود؛ از این رو در زمان‌های مناسب و به مقدار مناسب از گن‌های لاغری استفاده کنید تا بهترین نتیجه را همراه سلامتی بگیرید.

گاهی اوقات بعد از پوشیدن گن، قرمزی پوست، خارش و التهابات پوستی دیده می شود. دلیل اصلی این موضوع وجود چند لایه مختلف پارچه و الیافی است که در گن‌ها به کار میرود و چون در محل گن، دما بالا می رود و تعریق اتفاق می افتد، محیط مرطوب می شود و واکنش بدن به حساسیت بیشتر می شود.

 

نتیجه گیری

استفاده از گن‌های لاغری، می‌تواند تاثیر مثبتی داشته باشد؛ در صورتی که شما انتخاب مناسبی کنید و سایز مد نظرتان را بتوانید به خوبی تعیین کنید، تاپ استایل با ارائه محصولات خود و مشاوره در زمینه گن‌های لاغری و لگ‌های چربی سوز، در کنار شماست تا بهترین انتخاب را داشته باشید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که، گن‌های لاغری همینطور در کنار تمام مزایایی که دارند، می‌توانند در استفاده‌ی طولانی مدت، باعث ایجاد چالش‌ها و بیماری‌هایی هم شوند. توجه داشته باشید که بیش از 8 ساعت در روز از گن‌های لاغری استفاده نکنید، همچنین در زمانی که ورزش سنگین انجام می‌دهید نیز از گن‌های لاغری استفاده نکنید.

هیچ داده ای یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *